0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Sådan træner du din bækkenbund, mand

Med bare 5 minutters træning om dagen kan mænd begrænse ufrivillig vandladning. Og få bedre sex.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Direktør for Gotvedskolen, Søren Ekman, viser 4 gode øvelser. Kilde: politiken.tv / Nima Hajarzadeh

Sygdom
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Sygdom
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Inkontinens er udbredt blandt midaldrende mænd og støt stigende med alderen.

Alene i Danmark skønnes 150.000 mænd at lide af urininkontinens, vurderer Kontinensforeningen.

Og senest har en stor nordisk undersøgelse påvist, at 32 procent af de danske mænd over 55 år lider af urininkontinens i »mindre grad«, mens 7 procent lider af ufrivillig vandledning i »stor grad«.

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter