0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Ekspert om SAS-reklame: »Jeg synes, at kritikken er fuldstændig latterlig og til grin«

Flyselskabet SAS har klippet sin nyeste reklamevideo om, efter at den har affødt kritiske kommentarer fra blandt andre Facebook-brugere. Men SAS har truffet en helt forkert beslutning, mener ekspert.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Reklameekspert mener ikke, at SAS skulle trække deres nyeste reklamevideo tilbage trods kritik.

Danmark
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Danmark
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Omstridt reklamevideo fra SAS, der sætter spørgsmålstegn ved, hvad der egentlig stammer fra Skandinavien, har skabt så meget kritik, at selskabet har klippet den om.

Men det er der slet ingen grund til, understreger Lars Thøger Christensen, professor ved Department of Management, Society and Communication ved CBS, som mener, at problemet ligger hos seerne.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce