Kaosset i Mellemøsten har nået nye højder efter weekenden.
Natten til mandag angreb USA et iransk skib i Hormuz-strædet, til trods for at der er våbenhvile mellem de to lande.
USA har angrebet et iransk skib forud for fredsforhandlingernes anden runde, og nu vil iranerne ikke længere være med.
Kaosset i Mellemøsten har nået nye højder efter weekenden.
Natten til mandag angreb USA et iransk skib i Hormuz-strædet, til trods for at der er våbenhvile mellem de to lande.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuI Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her