Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Maud Lervik
Foto: Maud Lervik

Rasmus Kolbe er hyret til at lave reklame for animationsfilmen Grinchen. Mellem besøg fra to hold børn, der vil have taget billede med ham, når han lige at tjekke, at den skriggrønne plyshue sidder, som den skal.

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

'Lakserytteren' har en million følgere på de sociale medier: »Jeg laver public service. Jeg gør det bare bedre end DR«

Ifølge den 27-årige influencer Rasmus Kolbe kan YouTube og de andre sociale medier give børn lige så meget som public service-mastodonten DR. Og så endda på en platform, hvor de gider at være.

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Klokken er 9, og Rasmus Kolbe er netop nået ind ad døren med rygsæk, cykelhjelm og en plysset skriggrøn jakke. Han smider hjelmen og tasken bag en reklameplakat. Tager en hue på i samme farve som jakken.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden