0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
PR
Foto: PR

Danske Fritz Hansen er en af mange møbelvirksomheder, som i de seneste år har lanceret et væld af tilbehør, som skal pynte sammen med de klassiske møbler. Det er sikkert sket for at skabe en stabil indtægt, men det har også udvandet de gamle designvirksomheders profil.

Design
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Nej tak til velourpuder, lavasten og sandfarvede plaider: Efter coronakrisen må det være slut med ligegyldigt design

Efter at designbranchen i årevis har overlæsset markedet med ting, ingen har brug for, må coronakrisen bringe alvoren på banen. Ikke kun for designernes skyld, men også for klodens, skriver Lars Hedebo Olsen i denne kommentar.

Design
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

I næste uge skulle verdens største designbegivenhed have fundet sted. Den årlige designuge i Milano tiltrækker designere, købmænd, pressefolk og nysgerrige fra hele verden, som drager til den italienske storby for at blive opdateret på alt inden for møbeldesign og boligindretning. ​​​

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden