0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Guide: Det fis ville biografpublikum alligevel ikke finde sig i

Folk reagerer meget forskelligt, hvis en film ikke udspiller sig helt som forventet.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
PR-foto, Scanbox
Foto: PR-foto, Scanbox

Hvabehar. De siger ikke så meget i 'The Artist'. Og den havde de ikke lige fanget i Liverpool.

Film og tv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Film og tv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

En biograf i Liverpool har udbetalt erstatning til flere biografgængere, der var utilfredse med den ellers meget roste og prisnominerede film 'The Artist'.

Årsagen: Publikum havde ikke fanget, at der var tale om en stumfilm og sad derfor forgæves og ventede på, at dialogen skulle gå i gang.

Biografen Odeon Liverpool One oplyser til avisen The Telegraph, at den »med glæde giver pengene retur til publikum, der inden for 10 minutter fra filmens start gør en medarbejder opmærksom på deres problem«.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce