0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Kim Skotte: Skamløst selvpromoverende film er et gigantisk reklamebrøl

Forsøget på at genoplive ’Space Jam’ med LeBron James som den nye Michael Jordan giver bedst mening kommercielt.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

LeBron James i aktion. En kraftfuld indsats er ikke det samme som karisma.

Film og tv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Film og tv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det er 25 år siden, Snurre Snup snuppede stafetten fra Roger Rabbit og skaffede Warner Brothers et giganthit ved på samme måde i ’Who Killed Roger Rabbit’ at kombinere tegnefilm og realfilm.

Det var topsmart og innovativt, at gode, gamle, gakkede Looney Tunes-tegnefilmsfigurer som Snurre Snup og Daffy nu pludselig kunne optræde side om side på lærredet med den virkelige verdens allerstørste basketballstjerne, Michael Jordan.

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu