Også reklamespots til sociale medier skal rumme fortællinger, og her har Filmby Aarhus sin styrke, mener filmfotograf Frederik Høegh-Guldberg og instruktør Casper Lind – her i gang med lys og billede inden optagelse.
Foto: Andreas Haubjerg

Også reklamespots til sociale medier skal rumme fortællinger, og her har Filmby Aarhus sin styrke, mener filmfotograf Frederik Høegh-Guldberg og instruktør Casper Lind – her i gang med lys og billede inden optagelse.

Medier

Der er »vildt gang i den« i filmbyen Aarhus

Da Filmby Aarhus åbnede for 15 år siden, rykkede »fysioterapeuter og alle mulige andre« ind. Nu bygger man til, og alt er allerede udlejet - til filmselskaber og andre kreative hoveder. Det østjyske film- og mediemiljø er i voldsom vækst. Den jyske grundtone gør noget godt for dansk kultur, lyder vurderingen.

Medier
FOR ABONNENTER

De træder ud af biler og varevogne og skutter sig i morgenkulden. Bagsmække åbnes, rulledøre skydes fra, og folk i tykke uldtrøjer og Northface begynder at slæbe bylter og kasser hen over parkeringspladsen.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent og få fuld adgang til Politiken i en måned for bare 1 kr.

Bliv abonnent for 1 kr

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden

Annonce