Det føles helt forkert at give en koncert med Nik & Jay fire hjerter.
For det er jo alt eller intet med de to. Himmel eller helvede! Ikke sådan noget halvbagt mellemvare.
Det var – helt som ventet – ikke noget kedeligt sted at være, da Nik & Jay indtog Royal Arena med en imponerende hitparade. Men aftenen knækkede midtover, og det var en skam.
Det føles helt forkert at give en koncert med Nik & Jay fire hjerter.
For det er jo alt eller intet med de to. Himmel eller helvede! Ikke sådan noget halvbagt mellemvare.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nu1
2
3
4
5
6
I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her