Få avisen leveret hele julen: 15 aviser for kun 199 kr.

Sicilia Gadborg Høegh, der står alene på scenen, giver teksten sin egen timing, charme og humor uden at miste dens særpræg af syne.
Foto: Alexander Banck-Petersen

Sicilia Gadborg Høegh, der står alene på scenen, giver teksten sin egen timing, charme og humor uden at miste dens særpræg af syne.

Scene

Mødet mellem scene og tekst fungerer bedst i det nøgne nærvær på scenen i Tine Høegs 'Nye rejsende'

Tine Høegs ’Nye rejsende’ var god og sjov som bog. Det er hendes digte også som teaterforestilling.

Scene
FOR ABONNENTER

Det er ikke alle digtsamlinger, der sådan lige kalder på at blive til teater. At bringe litteraturens sprog ind i scenerummet er potentielt helt ødelæggende, både for litteraturen og for scenekunsten.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden

Annonce