0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

»De har kørt med det trick i månedsvis«: Hotels.com reklamerer med opskruede førpriser

Ekspert i online marketing, Jimi Hove, kalder det »vildledende markedsføring«, når et bookingsite lokker kunden til kassen med falske priser. Falsk markedsføring kan i sidste ende føre til straffesag, forklarer Forbrugerombudsmanden.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Morten Langkilde
Foto: Morten Langkilde

Vildledende markedsføring kan i sidste ende føre til en straffesag. Hotellet på billedet har ikke noget med artiklen at gøre.

Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst