Påstand: »Siden 2015 er der blevet færre sygeplejersker på landets sygehuse«
S-formand Mette Frederiksen i Socialdemokratiets sundhedsudspil ’Tid til omsorg’.
Antallet af sygeplejersker er faldet de seneste tre år, men der er ansat flere tusind sygeplejersker siden 00’erne.
Påstand: »Siden 2015 er der blevet færre sygeplejersker på landets sygehuse«
S-formand Mette Frederiksen i Socialdemokratiets sundhedsudspil ’Tid til omsorg’.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuI Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her