I Danmark kan vi være stolte af vores licensfinansierede indhold, som gør os alle klogere. Men tiden er løbet fra licensen. Licens skal ikke længere være noget, vi giver til hinanden – tværtimod skal den afskaffes og lægges ind under skatten. Her er der fem grunde til det.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Nato-chefens opførsel møder kritik i Europa
-
Underviser: Vi bliver nødt til at genindføre den gode gamle opdeling af gymnasiet
-
Professor skyder et råd om afkøling ned: Sådan klarer du dig bedst gennem de varme dage
-
Løkke: Færøsk succes på håndboldbanen kan give »kæmpe, kæmpe problem«
-
Ny varmerekord i Tyskland
-
Hvis Louise Preisler skal sigtes, så skal jeg også
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Kronik af Mikael Busch
Vi har en ny lyd-app til dig
I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
Leder af Christian Jensen
70 år

