Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Kan det passe, at Julie, der kun ønsker at arbejde, skal tvinges ud i arbejdsløshed for at sikre sin forsørgelse, spørger Jeppe Volkmann.
Foto: Privatfoto af Julie

Kan det passe, at Julie, der kun ønsker at arbejde, skal tvinges ud i arbejdsløshed for at sikre sin forsørgelse, spørger Jeppe Volkmann.

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Julie fik en hjernerystelse, og så brød hele hendes verden sammen

Syge mennesker tvinges ud i arbejdsløshed på grund af meningsløse regler i beskæftigelsessystemet. Reglerne forhindrer arbejdsgivere i at fastholde de syge medarbejdere og er en menneskelig katastrofe for de syge.

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jeg står ude foran jobcentret og venter på at komme ind til et rehabiliteringsmøde om fastholdelsesfleksjob. Jeg står der sammen med Julie, der er en blandt de 25.000 danskere, der årligt bliver ramt af hjernerystelse. Hun er en af de 3.000 uheldige, der er ramt af langvarige følger, også kaldet PCS. Ud over mig som bisidder har hun valgt at tage sin arbejdsgiver med.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

Annonce

Podcasts