Thomas L. Friedman: »Hvis Danmark var en aktie, ville jeg købe løs«

Thomas  L. Friedman (tv.) på tomandshånd med den danske  statsminister, Lars  Løkke Rasmussen, under onsdagens  arrangement  på Marienborg.  Foto: Keld  Navntoft/Ritzau Scanpix 2018 /Ritzau Scanpix
Thomas L. Friedman (tv.) på tomandshånd med den danske statsminister, Lars Løkke Rasmussen, under onsdagens arrangement på Marienborg. Foto: Keld Navntoft/Ritzau Scanpix 2018 /Ritzau Scanpix
Lyt til artiklen

Historien er fyldt med forfattere, der har drømt om at kunne skrive følgende i erindringerne: Jeg påvirkede ikke kun mine læsere – også beslutningstagere i de virkelig tunge vægtklasser tog bestik af mine budskaber. Så jeg gjorde en forskel på verdens gang.

Ingen i det nuværende medielandskab vil kunne gøre noget sådant med større troværdighed end den amerikanske klummeskribent og journalist Thomas L. Friedman fra The New York Times.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her