»Hvem er du egentlig?«. Spørgsmålet fløj ud af mig, inden jeg havde tænkt det igennem. Det overraskede næsten mig selv lige så meget, som det tydeligvis gjorde kvinden, jeg stillede det til. Hende der sad over for mig på bænken, hende der havde været min veninde i snart to år, men som jeg egentlig ikke syntes, jeg kendte. Ikke rigtigt. Ikke på den måde. Og den sidste tid var det virkelig begyndt at nage mig. For hvem var hun egentlig, min veninde? Hvem var hun indeni?
Jeg oplevede generelt vores relation som god. Vi udvekslede erfaringer og oplevelser. Vi grinede, gik i byen, på museum, til yoga. Alligevel var der noget, der manglede mellem os. Eller måske var der snarere noget, der fyldte mellem os. En mur der skjulte de inderste følelser. Det autentiske. Alt det, der virkelig betyder noget.
Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.