Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Klummer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Dette er en klumme. Klummen er udtryk for skribentens holdning.

En rigtig produktiv dag for Aabenraas brandvæsen - og en rigtig træls dag for Christian Müller Bækgaard

Politiken kårer hver dag, hvem der har haft en god dag - og hvem der har haft en dårlig dag.

Klummer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

En god dag for...

Brandvæsenet i Aabenraa. Hele syv stærke brandmænd måtte i aktion, da en ung sønderjysk pige skulle reddes op af den basketballkurv, hun af uransagelige årsager var kravlet op på – og siden faldet ned i. I tre kvarter sad pigen fast i kurven på Kongshøjskolen i Aabenraa, inden brandfolkene fik klippet nettet og pigen ned. Og endda uden at ødelægge hendes »megadyre trøje«, som hun bad brandmændene passe på. Efter redningsaktionen stillede de syv helte beredvilligt op til fotos med pigen, der kandiderer stærkt til prisen for årets selvmål. Hverken pigen eller andre kom til skade ved det særprægede uheld, der i går blev delt flere hundrede gange fra TV Syds facebookside.

En dårlig dag for...

Christian Müller Bækgaard. TV 2’s sportsvært fik ødelagt sommerhusferien med familien, da politiet ringede ham op i weekenden og fortalte, at ukendte vandaler havde væltet hans lille Smart-car om på siden hjemme på Østerbro i København. Ruder og spejle var knust, hele den ene side totalt smadret af buler og ridser, og regn var væltet ind i undervognen og bilen, fordi den havde ligget på siden i mange timer.

»Til jer, der har gjort det: Skam jer! Jeg håber, I i dag er vågnet med dårlig samvittighed og er kede af jeres usle gerning, og slet ikke kan se jer selv i øjnene. Jeg håber, I fortryder og ville ønske, I kunne gøre det om. Men ... jeg er ikke lige så dum og tom i hovedet som jer, så det ved jeg selvfølgelig godt, I ikke gør«, skriver tv-værten på sin facebookprofil.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Læs mere:

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden