Fødselsdagstilbud: Prøv Politiken resten af året for 142 kr.

Klumme afNina Kragh

Redaktør

En god dag for Zlatan Imbrahimovic - og en dårlig dag for en ung hijab-klædt kvinde

En god dag for...

Zlatan Ibrahimovic. »Jeg kom, jeg så, jeg sejrede«, skrev det 35-årige svenske fodboldfænomen, da han i juli sagde farvel til Manchester United. Hans etårige kontrakt med klubben udløb, og en ny blev ikke underskrevet, efter han blev alvorligt knæskadet i april. Nu kan han tilføje: »Og nu vender jeg tilbage«.

Ibrahimovic har til nogens overraskelse skrevet under på en ny et-årig kontrakt med Manchester United, nu da det viser sig, at han er ved at komme sig over knæskaden. 20. august offentliggjorde Zlatan en video, hvor han kampsports-sparker en boksebold. Under videoen spørger han: »Which knee?«. Manchester Uniteds træner, Jose Mourinho, konstaterer: »Han fortjener vores tillid, og vi er meget tålmodige, imens vi venter på, at han vender tilbage«.

142 kr. for resten af året

Politiken fylder 142 år, og derfor kan du læse og lytte med resten af året for kun 142 kr. Er der en bedre måde at fejre os selv på? Nej, det synes vi heller ikke.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Group 48095752
PodcastSe alle

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her