Klumme afNina Kragh

Redaktør

En god dag for Zlatan Imbrahimovic - og en dårlig dag for en ung hijab-klædt kvinde

Lyt til artiklen

En god dag for...

Zlatan Ibrahimovic. »Jeg kom, jeg så, jeg sejrede«, skrev det 35-årige svenske fodboldfænomen, da han i juli sagde farvel til Manchester United. Hans etårige kontrakt med klubben udløb, og en ny blev ikke underskrevet, efter han blev alvorligt knæskadet i april. Nu kan han tilføje: »Og nu vender jeg tilbage«.

Ibrahimovic har til nogens overraskelse skrevet under på en ny et-årig kontrakt med Manchester United, nu da det viser sig, at han er ved at komme sig over knæskaden. 20. august offentliggjorde Zlatan en video, hvor han kampsports-sparker en boksebold. Under videoen spørger han: »Which knee?«. Manchester Uniteds træner, Jose Mourinho, konstaterer: »Han fortjener vores tillid, og vi er meget tålmodige, imens vi venter på, at han vender tilbage«.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her