Nød lærer nøgen statsminister at spinde

Venstre. »Når begejstringen og spændingen har lagt sig, vil spørgsmålet om Løkkes fremtid vende tilbage for fuld styrke. De tæller ned. Gade, Pind, P.C., Støjbjerg, Ellemannerne, Jensen, Lund Poulsen, Lauritzen og alle de andre. Til tiden efter Lars Løkke Rasmussen«, skriver Noa Redington.
Venstre. »Når begejstringen og spændingen har lagt sig, vil spørgsmålet om Løkkes fremtid vende tilbage for fuld styrke. De tæller ned. Gade, Pind, P.C., Støjbjerg, Ellemannerne, Jensen, Lund Poulsen, Lauritzen og alle de andre. Til tiden efter Lars Løkke Rasmussen«, skriver Noa Redington.
Lyt til artiklen

Lad mig komme med en indrømmelse: Jeg har et svagt punkt for statsminister Lars Løkke Rasmussen. Nogle vil måske kalde det en form for stockholmssyndrom. Andre bare tage sig til hovedet. Hvad ved jeg. Det er også ligegyldigt, for han fascinerer mig.

Således studsede jeg over en artikel i BT for en uges tid siden, hvor tre headhuntere testede statsministerens arbejdsmarkedsparathed. Og det var slet ikke venligt ment. Der var en masse palaver om internationale topjobs, kanapeer og den slags.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her