Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.
Spørgeskema om automatisk oplæsningApples forårskollektion af iPhones, iPads og Apple Watch-modeller er nu lanceret, men der er mest nyt at skue på overfladen. Jovist, de nye produkter har som altid højtydende indmad og ligger på mange områder i spidsen af feltet, men de store forandringer er sket på markedsføringsfronten. Og det synes at bekræfte en teori, mange Apple-observatører har talt om i månedsvis.
Få fuld adgang om mindre end 2 minutter
De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent
Bliv abonnent for 1 krEr du under 30 år og udeboende? Få halv pris her
Allerede abonnent? Log ind