0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Art-pop bag duggede ruder

Festivalen Frost åbnede spektakulært i Danmarks Akvariums forladte lokaler. Karl William viste rundt i en ung mands sårbare verden, mens When Saints Go Machine tog publikum som lykkelige gidsler i det gamle hajbassin.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Daniel Hjorth
Foto: Daniel Hjorth

<cutline_leadin>Første frostbid.</cutline_leadin> I et efterladte akvarium åbnede When Saints Go Machine årets Frostfestival på fornem vis. <fotograf><240>Foto: Daniel Hjorth</fotograf>

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Som ejendomsmæglerne siger ude i Charlottenlund: Det handler om beliggenhed. Location, location, location.

Det ved folkene bag Frost Festival noget om. For fjerde gang bruger de februars blege vinterlys til at rive det storkøbenhavnske koncertpublikum rundt ved næsen og præsentere dem for overraskende nye spillesteder.

Men hvor mæglerne som regel kigger ud ad vinduerne, glor Frost-folkene ind – mens de fantasifuldt snuser efter alternative koncertrum. Som de forladte bygninger ude i Charlottenlund, der engang husede Danmarks Akvarium og nu ligger som en tom muslingeskal af tømte akvarier ved Øresund.

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere