0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Nytårstilbud: Følg med i Politiken hele året for kun 2021,- Køb nu

Næsten en halv million ser med, når Filippa og Isabella danser på TikTok

Influencere findes på mange forskellige platforme og har forskellige udtryk alt efter, hvornår og hvorfor de er endt, hvor de er. Filippa og Isabella dansede mest for sig selv på TikTok, men pludselig ville mange andre også gerne se med. Det er dog svært at få tid til det, når man også går i skole.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Filippa Griff Blom-Hansen og Isabella Garber er blandt mange danske børn kendt for deres profil på det sociale medie TikTok. Her laver de korte dansevideoer med hjemmelavede koreografier. De ville egentlig bare prøve det af, men projektet greb om sig.

Virksomheder bruger influencere til at markedsføre deres produkter som aldrig før. Men alt efter hvad man gerne vil sælge skal man bruge forskellige typer af influencere.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts