0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Grotesk humor: Efter en rask fodvask begynder hun at kaste citroner ud til publikum

Stærk åbning af den nye performancefestival Up Close med tre radikalt forskellige bud på, hvordan vi kan agere i den postpandemiske overgang.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Frida Gregersen
Foto: Frida Gregersen

Lilibeth Cuenca Rasmussen gav citronerne et ord med på vejen, inden de røg ud til publikum.

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Et ildevarslende drøn skærer igennem den gamle verden.

Men har vi ører at høre med?

Måske er det faktisk det, den nye performancefestival Up Close kan give. På ultrakort tid er den kommet på benene på Ny Carlsbergfondets initiativ som en fin og velmenende kickstart af den trængte livebaserede performancekunst i coronaens skygge. To weekender med helt nye værker, skabt af i alt 18 forskellige kunstnere inden for billedkunst, musik, litteratur og dans. Med potentiale til ikke bare at være fint og velment, men reelt kunne skære ind til benet af vores postpandemiske afmagt og rådvildhed. Helt up close, tak!

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce

Forsiden