Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Lasse Kofod
Foto: Lasse Kofod

Falck og selskabets medierådgivere stod bag en skræmmekampagne mod det hollandske selskab Bios, der i 2014 vandt udbuddet om ambulancekørsel i Region Syddanmark.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Falck’ske nyheder: »Det er tåkrummende pinligt at læse afdækningen af Falcks ekskluderende misbrugsadfærd«

Medierne tilbydes dagligt nyhedshistorier, som direkte eller ad omveje er sat i gang af sagens aktører. Falck-Bios-sagen viser, hvor underlødigt en samlet kampagne kan orkestreres, men også, at centrale medier faktisk blev ved med at tænke selv, skriver Jacob Mollerup i denne mediekommentar.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Hvem fik ideerne, da dagens nyhedshistorier i danske medier blev planlagt? Hvem havde taget initiativet til tophistorien? Hvem havde arrangeret det store interview? Og hvem havde sat gang i den menneskelige reportage?

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden