Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Falck og selskabets medierådgivere stod bag en skræmmekampagne mod det hollandske selskab Bios, der i 2014 vandt udbuddet om ambulancekørsel i Region Syddanmark.
Foto: Lasse Kofod

Falck og selskabets medierådgivere stod bag en skræmmekampagne mod det hollandske selskab Bios, der i 2014 vandt udbuddet om ambulancekørsel i Region Syddanmark.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Falck’ske nyheder: »Det er tåkrummende pinligt at læse afdækningen af Falcks ekskluderende misbrugsadfærd«

Medierne tilbydes dagligt nyhedshistorier, som direkte eller ad omveje er sat i gang af sagens aktører. Falck-Bios-sagen viser, hvor underlødigt en samlet kampagne kan orkestreres, men også, at centrale medier faktisk blev ved med at tænke selv, skriver Jacob Mollerup i denne mediekommentar.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Hvem fik ideerne, da dagens nyhedshistorier i danske medier blev planlagt? Hvem havde taget initiativet til tophistorien? Hvem havde arrangeret det store interview? Og hvem havde sat gang i den menneskelige reportage?

Opret en profil, og få fri adgang til Politiken under valgkampen

Alle skal have mulighed for at træffe et oplyst valg, så derfor giver vi fri adgang til alle under hele valgkampen.

Opret profil

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden