Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
TV-duel imellem statsministerkandidaterne Lars Løkke Rasmussen (V) og Mette Frederiksen (S) i DR-Byen i København i marts 2019.
Foto: Martin Lehmann

TV-duel imellem statsministerkandidaterne Lars Løkke Rasmussen (V) og Mette Frederiksen (S) i DR-Byen i København i marts 2019.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Søren Schultz til medierne: Drop nu præsidentvalget mellem Lars Løkke og Mette Frederiksen!

Tilliden til politikerne er i bund. Her er 7 punkter, som medierne bør arbejde på for at højne den, skriver Søren Schultz Jørgensen i denne mediekommentar.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

En valgkamp er pressens fineste udstillingsvindue. Her får politiske journalister et tag selv-bord af holdninger, konflikt og store samfundsspørgsmål, der skal formidles, trykprøves og forklares time for time. Med 4,2 millioner stemmeberettigede danskere som målgruppe. Frem til 5. juni skal landets nyhedsmedier vise, hvad de duer til, når det virkelig gælder. Og løfte, hvad de selv anser for at være deres vigtigste opgave: At oplyse og engagere borgerne.

Opret en profil, og få fri adgang til Politiken under valgkampen

Alle skal have mulighed for at træffe et oplyst valg, så derfor giver vi fri adgang til alle under hele valgkampen.

Opret profil

Annonce

Annonce

Annonce

Podcasts

Forsiden