Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Annelise Fibæk
Foto: Annelise Fibæk
Roskilde Festival
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Treo-producent trækker reklame, der minder om dødt flygtningebarn

En reklame for den brusende hovedpinepille Treo har givet anledning til hovedpine hos producenten selv.

Roskilde Festival
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

En reklame for den brusende hovedpinepille Treo har fået forargelsen til at boble hos Unicef, der mente, at reklamen skabte associationer til billedet, der gik verden rundt for et par år siden, af den lille flygtningedreng, som lå død i strandkanten.

Kampagnetilbud: Prøv 1, 2 eller 3 måneder for 299,-

Lige nu kan du i bestille et abonnement, der passer til dine læservaner til en særlig pris.

Læs mere

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden