Nå. Men nu har de lavet revy to år i træk. Og så måtte der ligesom ske noget andet. Så i år er sommerrevyen i Tisvildeleje skiftet ud med en teaterforestilling - den klassiske newyorker-farce 'Den grønne elevator'. »I vores forstemte bearbejdning«, hedder det i pressemeddelelsen fra Kulturforeningen Kanonhalløj, der de seneste to år har forsynet Tisvildeleje med en revy. »Det handler om druk, uskyldstab og hule løgne. Og på den vis er der jo ikke noget nyt under solen«, skriver kulturforeningen. Instruktøren er igen i år Christoffer Berdal. Til gengæld er der nye skuespillere. Nemlig Laura Kvist, Thomas Bang, Louise Mierietz og Claes Bang. 'Den grønne elevator' har premiere i togvognen ved Tisvildeleje Station 19. juli og spiller i alt 14 gange.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Det er 139 gange mere klimavenligt end oksekød. »Så hvorfor fanden spiser vi ikke mere af det?«
-
»Vi bliver nødt til at slå tilbage«: Han burde være radioaktiv, men nu er han blevet demokraternes nye håb
-
»Det chokerer mig«: Verdens mest populære museum mangler flere hundrede millioner
-
Elselskabers undskyldning punkteres af it-leverandør
-
Internettet har gispet over det særlige supermarked. Nu er der landet en mikroversion i København
-
Krigshistoriker: Bornholm og de baltiske lande bør frygte for »voldsparate« russeres angreb
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Klumme af Henrik Palle
Hendes værker er så forsigtige, at man får ondt i hovedet
Tag under ingen omstændigheder afsted uden det her, hvis du skal rejse uden for Norden
Lyt til artiklenLæst op af Sune Højrup Bencke
00:00
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce




























