’Ding Dong’  lyder farcesignalet på Odense Teater, hvor Feydeaus gamle boulevardkomedie er  opdateret til film noir-melodrama.
Foto: Emilia Therese

’Ding Dong’ lyder farcesignalet på Odense Teater, hvor Feydeaus gamle boulevardkomedie er opdateret til film noir-melodrama.

Scene

Dobbeltanmeldelse: Forestillingerne 'Ding Dong' og 'Kom du?' knalder derudad, men tager ikke ordentligt fat

Odense Teater kaster sig ud i strittende farceeskapader, mens Teater Rio Rose kredser om mænd med hang til købesex. Uden den store forløsning.

Scene
FOR ABONNENTER

Nu er teatret jo ikke nogen swingerklub, men i takt med at varmen i løbet af foråret har fået fat, kunne det godt bære derhenad på små og store scener, med titler som ’Tændt’, ’Love Me Tender’, ’Lyst’ og ’Den kroniske uskyld’. Aktuelt gælder det de mere forbudte lyster, hvor det lille Teater Rio Rose følger to mænd ind i det intime bordelmørke, mens Odense Teaters sørger for det store farceudtræk med 14 aktører til at gå løs på de udenomsægteskabelige affærer.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent og få fuld adgang til Politiken i en måned for bare 1 kr.

Bliv abonnent for 1 kr

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden

Annonce