Lolland-Falster har ikke oplagte styrkepositioner, mener fødevareforsker Donna Sundbo. Men eksempelvis frugtavl er et område, som kendetegner området, og som det kan bygge videre på i sin markedsføring. foto: Busioness Lolland-Falster

Lolland-Falster har ikke oplagte styrkepositioner, mener fødevareforsker Donna Sundbo. Men eksempelvis frugtavl er et område, som kendetegner området, og som det kan bygge videre på i sin markedsføring. foto: Busioness Lolland-Falster

Rejser

Forsker om nyt image: »Det koster blod, sved, snot og tårer«

Lolland-Falster vil slå sig op som fødevaredestination, og området har et stort potentiale, mener fødevareforsker Donna Sundbo.

Rejser
FOR ABONNENTER

Det er godt tænkt, at Lolland-Falster vil skabe sig et brand som en fødevaredestination, mener Donna Sundbo. Hun forsker i fødevare- og oplevelsesøkonomi og er lektor på professionshøjskolen Absalon i Roskilde.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden

Annonce