Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Lolland-Falster har ikke oplagte styrkepositioner, mener fødevareforsker Donna Sundbo. Men eksempelvis frugtavl er et område, som kendetegner området, og som det kan bygge videre på i sin markedsføring. foto: Busioness Lolland-Falster

Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Forsker om nyt image: »Det koster blod, sved, snot og tårer«

Lolland-Falster vil slå sig op som fødevaredestination, og området har et stort potentiale, mener fødevareforsker Donna Sundbo.

Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Det er godt tænkt, at Lolland-Falster vil skabe sig et brand som en fødevaredestination, mener Donna Sundbo. Hun forsker i fødevare- og oplevelsesøkonomi og er lektor på professionshøjskolen Absalon i Roskilde.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden