De danske medaljehåb i taekwondo Zakaria Asidah og Jesper Roesen vil efter åbningsceremonien ved OL i Athen den 13. august flygte fra OL-virakken og i stedet tage hjem til ro og fred på Farum Kaserne. »Det var faktisk taekwondokæmpernes idé, og fordi de først skal i aktion til allersidst ved OL, vedtog vi at tage hjem igen efter åbningsceremonien«, siger landstræner Bjarne Johansen til Ritzau. De to danskere skal først i aktion den 27. og 29. august, og derfor ser de ingen grund til at blive i Athen. Derfor havde lederne oprindeligt tænkt sig at lave en lejr et godt stykke væk fra Athen, men nu bliver den sidste lejrtid tilbragt hjemme i Team Danmark-centeret i Farum.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Nato-chefens opførsel møder kritik i Europa
-
Løkke: Færøsk succes på håndboldbanen kan give »kæmpe, kæmpe problem«
-
Sjællandsk by overtager rekorden for højeste temperatur
-
Medier: Krim og Sevastopol erklæret i undtagelsestilstand
-
Først byggede de et dyrt køkken. Fire år efter lukker kantinen
-
Hvis Louise Preisler skal sigtes, så skal jeg også
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Klumme af Thomas Bredsdorff
Hvis Louise Preisler skal sigtes, så skal jeg også
Lyt til artiklenLæst op af Thomas Bredsdorff
00:00




























