Håndbold. Anfører Stine Jørgensen har gjort store fremskridt den seneste uge og landstræner Klavs Bruun Jørgensen har derfor udtaget den rutinerede spiller som 17. mand til EM-truppen, der tirsdag rejser til Frankrig. »Stine har i løbet af sidste uge både trænet med vores fysiske stab og haft to træninger med holdet, hvor hun har været fuldt med. I dag er hun så blevet undersøgt hjemme i klubben, og meldingen herfra er også positiv. Derfor forventer vi, at Stine kan glide ind i træningen på lige fod med de andre i løbet af denne uge og dermed også være i spil til kampene«, siger landstræner Klavs Bruun Jørgensen, der senest fredag skal skære truppen end til 16 spillere. EM-Truppen: Sandra Toft, Althea Reinhardt, Stine Bodholt, Kathrine Heindahl, Sarah Iversen, Trine Østergaard, Mathilde Hylleberg, Lærke Nolsøe, Fie Woller, Kristina Jørgensen, Anne Mette Hansen, Stine Jørgensen, Nadia Offendal, Lotte Grigel, Mie Højlund, Mette Tranborg, Anne Cecilie la Cour.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
»De siger, at 1.800 er døde, men de lyver. Det ved vi alle sammen«
-
Nato-chefens opførsel møder kritik i Europa
-
Underviser: Vi bliver nødt til at genindføre den gode gamle opdeling af gymnasiet
-
Professor skyder et råd om afkøling ned: Sådan klarer du dig bedst gennem de varme dage
-
Har det nogensinde før sprøjtet så meget med begær på Tinderbox?
-
Trump sender trussel til Europa: »Lad denne erklæring være en klar meddelelse«
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Kronik af Mikael Busch
Debatindlæg af Nidhusala Sivapatham




























