Lene var sexarbejder i 7 år: Det værste ved mit liv som luder var at blive stemplet som amoralsk og set som en stakkel

Lene Tymoshenko (f.1969) solgte sex fra 2007 - 2013. Sidste år udgav hun selvbiografien 'På kanten i Berlin'. Senest har hun medvirket i dokumentarserien 'Mit liv som luder'. der kan ses på Tv2 Play.  Privatfoto
Lene Tymoshenko (f.1969) solgte sex fra 2007 - 2013. Sidste år udgav hun selvbiografien 'På kanten i Berlin'. Senest har hun medvirket i dokumentarserien 'Mit liv som luder'. der kan ses på Tv2 Play. Privatfoto
Lyt til artiklen

Sexarbejde er et at verdens mest stigmatiserede erhverv. Inden jeg blev luder, glædespige, skøge, hore, havde jeg selv en hel masse fordomme om det at sælge seksuelle ydelser.

Jeg troede, at alle prostituerede var stakkels undertrykte kvinder, der enten blev tvunget til at sælge sex af onde alfonser og blev misbrugt af lige så onde, ulækre mænd eller var drevet ud i sexsalg på et selvdestruktivt trip, fordi de havde været udsat for seksuelle overgreb og derfor var ødelagte.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her