Copenhagen Pride lader ukritisk alle mulige virksomheder, politiske partier, interesseorganisationer og brands sole sig i diskokuglens mangfoldige stråler, skriver Allan Richardt i dette debatindlæg.
Arkivfoto:: Philip Davali

Copenhagen Pride lader ukritisk alle mulige virksomheder, politiske partier, interesseorganisationer og brands sole sig i diskokuglens mangfoldige stråler, skriver Allan Richardt i dette debatindlæg.

Debatindlæg

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Homoseksuel i Pride-kritik: Et stykke med kommerciel mangfoldighed koster 1.400 kr. inklusive goodiebags

Copenhagen Pride handler om penge, ikke homo-politik.

Debatindlæg
FOR ABONNENTER

»Sælger mine to pladser til Copenhagen Pride 2018 i kbh., 18.08. Jeg har adgang til Wella-vognen. Turen tager ca. 2-3 timer, og der er drikkelse, udklædning og toilet om bord. Man kan ikke forlade vognen, mens den kører. Der medfølger også to Wella-goodiebags. Indholdet kender jeg ikke til. Værdien er 1400 kr med goodiebags.«

At Copenhagen Pride er uden politisk nytteværdi for homo-, bi-, trans- og queer-agendaer er en gammelkendt sandhed.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden