Putins paranoia har ifølge iagttagere nået nye højder. Frygten banker på i Kreml, skriver tidligere generalkonsul i Sankt Petersborg Jens Worning. Når Putin ikke tager til Briks-møde, er det fordi han ikke tør forlade Moskva, mener han.
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Ingen har lyst til at stikke så meget som en tå i vandet. Nu bliver ydmygelsen af Trump endnu større
-
Politiet: Strafbart forhold bag 15-årig piges forsvinden
-
Hemmelighedsfuldt retsmøde i Horsens – politiet tavs om mulig forbindelse til 15-årig piges forsvinden
-
Forskere gør stort fund på Solen
-
»Jeg havde accepteret, at jeg var hende, der ikke lige havde fundet kærligheden«
-
Jeg havde præsenteret mig og stillet ham tre spørgsmål. »Må jeg lægge på nu?«, spurgte arbejdsgiveren så
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Test af tennisstjerne kørte af sporet: »Der er en eller anden kælling fra dopingkontrollen, der ringer på«
Debatindlæg af Romeo Troelsgaard og Magnus Vennekilde
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Ingen har lyst til at stikke så meget som en tå i vandet. Nu bliver ydmygelsen af Trump endnu større
Essay
Ingen siger, at jeg kun er Mortens bror. Det er mig, der hører det sådan
Lyt til artiklenLæst op af Peter Hjulmand
00:00
Kronik af Andreas Bromand
Jeg havde præsenteret mig og stillet ham tre spørgsmål. »Må jeg lægge på nu?«, spurgte arbejdsgiveren så
Vi har en ny lyd-app til dig
I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
Debatindlæg af Magnus Georg Jensen