en politiken-abonnenthar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.

en politiken-abonnenthar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.

Debatindlæg afCamilla Middelboe

Selvstændig coach og underviser

Roskilde Festival var et affaldmareridt. Hvorfor har festivalen accepteret, at deres gæster opfører sig som de værste miljøsvin?

Roskilde-deltager: Jeg var på Roskilde Festival første gang i 1978 og imponeret. I år vendte jeg tilbage og oplevede glansbilledet krakelere

Lyt til artiklen

I 1978 var jeg første gang på Roskilde Festival, og jeg kan mest af alt huske, hvordan jeg lå i græsset foran den dengang nyindkøbte Orange Scene og hørte Bob Marley and the Wailers.

Jeg havde været i Roger i Lars Bjørnstræde at købe store baggy militærbukser. Det gjorde man dengang. Billetprisen var 100 kroner.

en politiken-abonnenthar delt denne artikel med dig. Log ind eller opret en profil, for at læse den.

Opret profilHar du allerede en profil?Log ind her

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her