0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Det ligner en serie fra ungernes Cartoon Network. Men hvis børnene så det her, ville de få mareridt

Det sker sjældent, at et spil bliver udgivet ud af det blå, men sådan var det med ’Minute of Islands’, og det gør, at det smukt og finurligt tegnede tyske computerspil på en måde rammer renere med sit smukke budskab, der er langt mere dystert end de glade farver antyder.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

De store kæmper, der sidder inde i øernes uhyggelige organiske indre, er som sjælløse fanger, bundet af Mo og menneskehedens behov for altid at få renset luften imellem sig.

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Intet menneske er en ø.

Jeg tvivler stærkt på, at den britiske præst og poet John Donne havde fantasi til at forestille sig, at hans ikoniske prædiken og digt fra 1624 skulle blive udgangspunkt for en tysk spiludviklers lille perle af et indiespil knap 400 år senere.