0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Danskere har succes med unikke t-shirts: »De fleste modemærker bliver skabt ud fra en designfilosofi. Vi tænker mere som et tech-firma«

Modebranchen kan lære meget af tech-verdenen, mener folkene bag Son Of A Tailor – et dansk mærke, der bruger algoritmer til at tilpasse T-shirts til hver enkelt kunde. Teknologien fjerner mellemled og mindsker spild.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Pr-foto
Foto: Pr-foto

Firmaet Son of a Tailor skræddersyer nu T-shirts til deres kunder.

Mode
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Mode
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Når man beder modefolk med fingeren på pulsen om at forudsige udviklingen i branchen, er der to ting, de taler om:

Folk vil have noget unikt, og modeverdenen bliver stadig mere digital.