Min kones og min historie er et godt udtryk for, hvilken dagsorden DF er lykkedes med at sætte i dansk politik, skriver Bent Kidmose, som her er sammen med sin kone, Chotimon Kidmose, der har fået inddraget sin opholdstilladelse.
Foto: Privatfoto

Min kones og min historie er et godt udtryk for, hvilken dagsorden DF er lykkedes med at sætte i dansk politik, skriver Bent Kidmose, som her er sammen med sin kone, Chotimon Kidmose, der har fået inddraget sin opholdstilladelse.

Debatindlæg

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Mand til afvist kone fra Thailand: Hun er mere dansk end mig. Det er hende, der vil have Holger Danske hængende på væggen

Regeringen snakker om integration. Men hvor er den henne, når man efter seks år i Danmark skal sige sit job op, da man ellers er kriminel og kan udvises straks?

Debatindlæg
FOR ABONNENTER

Jeg bliver så forbandet flov over at være dansk. Det er pinligt, at vi har politikere, der er så meget ude af trit med, hvad den almene dansker står for, når det gælder, hvordan vi ønsker at tage mod folk fra udlandet.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent og få fuld adgang til Politiken i en måned for bare 1 kr.

Bliv abonnent for 1 kr

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden

Annonce