Som afgående politisk veteran kan jeg kun opfordre alle, der er imod en sådan udvikling, til hurtigt at besinde sig, skriver Mogens Lykketoft i dette debatindlæg.
Foto: Jens Dresling

Som afgående politisk veteran kan jeg kun opfordre alle, der er imod en sådan udvikling, til hurtigt at besinde sig, skriver Mogens Lykketoft i dette debatindlæg.

Debatindlæg

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Mogens Lykketoft: Radikale er paradoksalt nok blevet det parti, der har gjort mest for at styrke Dansk Folkepartis indflydelse

Alle ved jo inderst inde godt, at der kun er to mulige statsministerkandidater. Derfor er der ikke nogen grund til at lave postyr.

Debatindlæg
FOR ABONNENTER

I løbet af mere end 37 års arbejde på Christiansborg har jeg kæmpet for samarbejde mellem socialdemokrater og radikale – først som medlem af Ankers socialdemokratiske mindretalsregering, så i opposition under Schlüter og siden i vores fælles regering under Nyrups ledelse i et tillidsfuldt samarbejde med Marianne Jelved.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden