0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Landsformand for DF Ungdom: Tør du lade være med at stemme på Dansk Folkeparti?

Den rejse, som mit parti har taget hen mod midten, og den evne, vi har haft til at fastholde en stor medlems- og vælgerskare, viser, at vores potentiale måske er større, end dommedagsprofeter i kommentator-branchen overhovedet har opdaget.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Roald Als/POLITIKEN
Foto: Roald Als/POLITIKEN

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Har Danmark råd til at tage imod flere flygtninge og indvandrere og de dertil medførende konsekvenser og kan velfærden klare at blive beskåret, når vi har så store udfordringer med vores sundhedssystem og hvad gør vi egentlig med det stigende antal ældre der kommer de næste mange år, når vi har et land der er ved at knække over kulturelt, socialt og økonomisk?

Da jeg meldte mig ind i Dansk Folkeparti lå meningsmålingerne omkring de 10 procent - da det stod værst til og selvom formkurven gik den rigtige vej, var jeg selv opstillet til folketingsvalget i 2011, hvor vi for første gang gik tilbage og den borgerlige bloks mentaltræthed, og vælgernes ligeså, svigtede.

Selv om nederlaget var ligeså småt som øllene, så måtte vi se Helle Thorning Schmidt låne nøglerne til statsministeriet efter en hæsblæsende slutspurt, hvor de sidste 12 minutter blev afgørende. Men, hvad skete der så efter nøglerne til det nye hus blev overdraget, og det røde kollektiv skulle stå sin prøve?

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere