Debatindlæg af Chris Bjerknæs

Landsformand, Dansk Folkepartis Ungdom

Den rejse, som mit parti har taget hen mod midten, og den evne, vi har haft til at fastholde en stor medlems- og vælgerskare, viser, at vores potentiale måske er større, end dommedagsprofeter i kommentator-branchen overhovedet har opdaget.

Landsformand for DF Ungdom: Tør du lade være med at stemme på Dansk Folkeparti?

Lyt til artiklen

Har Danmark råd til at tage imod flere flygtninge og indvandrere og de dertil medførende konsekvenser og kan velfærden klare at blive beskåret, når vi har så store udfordringer med vores sundhedssystem og hvad gør vi egentlig med det stigende antal ældre der kommer de næste mange år, når vi har et land der er ved at knække over kulturelt, socialt og økonomisk?

Da jeg meldte mig ind i Dansk Folkeparti lå meningsmålingerne omkring de 10 procent - da det stod værst til og selvom formkurven gik den rigtige vej, var jeg selv opstillet til folketingsvalget i 2011, hvor vi for første gang gik tilbage og den borgerlige bloks mentaltræthed, og vælgernes ligeså, svigtede.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her