Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Ghita Nørby, som løve i "Folk og røvere i Kardemommeby".
Foto: Tage Christensen

Ghita Nørby, som løve i "Folk og røvere i Kardemommeby".

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Dennis Nørmark: Unge kvinder ville have godt af engang imellem at opføre sig som Ghita Nørby

Det er ikke rart at høre interviewet med Ghita Nørby, men det bør være en påmindelse til den moderne kvinde om at komme ud af offerrollen og svare igen og forstå, at det ikke er ungpigesødme, der bringer en frem i verden.

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ingen tvivl om, at Radio24Syv i sidste uge udsendte nogle af de mest pinefulde 58 minutter i nyere radiohistorie. Sympatierne er bølget frem og tilbage. Dels imod interviewer Iben Maria Zeuthen, for derefter at gravitere imod Ghita Nørby. Jeg havde det på samme måde under lytningen. Ghita Nørbys opførsel er utilgivelig, men en del af mig frydede mig ved tilsviningen af den ’rolle’, som Iben Maria Zeuthen, planlagt eller oprigtigt, vælger at påtage sig i det lange interview.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

Podcasts

Forsiden