0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Silja Thøgersen: Lav nu den p-pille til mænd

Min levetid har været fuld af teknologiske og innovative nybrud. Alligevel er min bedste præventionsmulighed en 60 år gammel hormonfyldt pille.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Peter Hove Olesen
Foto: Peter Hove Olesen
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Den første uge jeg var på p-piller, var jeg rasende. Det var et fremmed raseri, der nærmest føltes afkoblet fra mit egentlige jeg. Men ikke desto mindre meget ægte og buldrende. Jeg var lige fyldt 21 og boede i kollektiv. Senere indrømmede en ven fra kollektivet, at han havde været lidt bange for mig i den uge. Men så drev vreden over. Lige så hurtigt som den var kommet.

Og siden har jeg ikke mærket noget. Bortset selvfølgelig fra de der uger, da jeg var 23, hvor jeg havde konstant kvalme, indtil jeg skiftede til et andet p-pillemærke. Men ellers ikke noget. Tror jeg. For som min veninde sagde den anden dag, gad vide, hvem vi er uden alle de her hormoner i kroppen?

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter