Debatindlæg afTommy Zwicky

Kommunikationschef hos Huawei Danmark

Efter 17 år som journalist er jeg blevet kommunikationschef for Huawei. Det er tilsyneladende ikke i orden.

Kommunikationschef hos Huawei Danmark: Efter mit jobskifte er jeg blevet beskrevet som landsforræder – og det er åbenbart helt o.k. at kalde mig det

Lyt til artiklen

Måske var det naivt af mig at forvente, at det var okay at skifte job og branche. Jeg har arbejdet som journalist i 17 år. I 10 af dem har jeg primært lavet indhold til børn.

Men jeg synes også, jeg har fortjent at se, om mine talenter kan bruges på nye måder og i nye sammenhænge. Derfor sagde jeg i starten af sommeren ja til at blive kommunikationschef for Huawei. Et af verdens største teknologiselskaber. Men det er tilsyneladende ikke i orden. Jeg er blevet beskrevet som landsforræder – og det er åbenbart helt o.k. at kalde mig det.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her