Debatindlæg afAnnette Nyvang

Journalist

Det er svært ikke at have et forhold til Field’s, når man bor på Amager. Skyderiet må ikke blive til den eneste historie, der nu fortælles om storcentret.

Bor man på Amager, er det umuligt ikke at have et forhold til Field’s. Og det forhold er til genforhandling

Lyt til artiklen

Jeg tog i Field’s i sidste uge, fordi jeg kunne mærke, at det blev jeg nødt til. Jeg manglede afkalker til min kaffemaskine, men det var kun et påskud for at få overstået det, jeg vidste, jeg var tvunget til før eller siden: At køre i Field’s og konfrontere mit ubehag mod at sætte mine ben der nogensinde igen. Min frygt. Min rædsel over, hvad der skete den sommersøndag.

Jeg var på sikker afstand i Sverige den søndag, men jeg bor på Amager, og jeg har været i Field’s så mange gange, at jeg ved, hvilken vej det er smartest at komme fra, og hvor det er optimalt for mig at parkere. Jeg kender Field’s så godt, at da jeg så videoen af anholdelsen af gerningsmanden, vidste jeg præcis, hvor det foregik.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her