De danske medaljehåb i taekwondo Zakaria Asidah og Jesper Roesen vil efter åbningsceremonien ved OL i Athen den 13. august flygte fra OL-virakken og i stedet tage hjem til ro og fred på Farum Kaserne. »Det var faktisk taekwondokæmpernes idé, og fordi de først skal i aktion til allersidst ved OL, vedtog vi at tage hjem igen efter åbningsceremonien«, siger landstræner Bjarne Johansen til Ritzau. De to danskere skal først i aktion den 27. og 29. august, og derfor ser de ingen grund til at blive i Athen. Derfor havde lederne oprindeligt tænkt sig at lave en lejr et godt stykke væk fra Athen, men nu bliver den sidste lejrtid tilbragt hjemme i Team Danmark-centeret i Farum.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Danmarks nye kulturminister: »Sådan nogle medier bør efter min mening ikke få en rød øre«
-
Årets hidtil varmeste temperatur i Danmark er netop målt
-
Først byggede de et dyrt køkken. Fire år efter lukker kantinen
-
Militæranalytiker: »Putin er ved at tabe krigen. Det kan han ikke leve med«
-
Så er der push up-nyheder til alle mænd på badebroen
-
En kulturkrig er indledt mod Putin. I front står en ukrainsk kvinde med blomster i håret
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
tema




























