Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Richard Saker
Foto: Richard Saker

Købesex. »Jeg kender prostituerede, som er blevet groft chikaneret og truet, efter at de har fortalt, hvad de laver«, siger en tidligere prostitueret.

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Jeg blev foragtet, fordi jeg levede af at tage penge for sex

For en prostitueret er det samfundets stigmatisering og foragt, der er traumatiserende.

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

For mig var det mest traumatiske ikke selve det arbejde, jeg havde. Det mest ubehagelige var, at jeg ikke kunne være ærlig over for min familie og mine venner. Som prostitueret bliver man udsat for en voldsom stigmatisering fra sine omgivelser og fra samfundet generelt«.

Sådan lyder det fra den 38-årige amerikaner Brooke Magnanti, der selv har arbejdet som prostitueret i London og for alvor blev kendt i Storbritannien, da hun i 2009 fortalte offentligheden, at hun stod bag den anonyme blog ’Belle de jour’, der handlede om hendes oplevelser som prostitueret.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce