Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Denne artikel er en gave fra Marie Blønd. Som Politiken-abonnent kan du ubegrænset dele artikler med dine venner og familie.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Philip Ytournel/POLITIKEN
Arkivtegning: : Philip Ytournel/POLITIKEN
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.


Retænk modellen for normeringer: Lad normeringsdebatten tage udgangspunkt i børnene

Det er vigtigt, at der er enighed om, hvad ’normering’ dækker over. Flertallet i debatten bruger det samme ord, men ud fra vidt forskellige perspektiver

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Børn hverken ser eller mærker pædagoger og medhjælpere, der er på ferie, til møde, til pause eller på kursus. Børn kan ikke få trøst og omsorg, hjælp til sociale relationer eller spejle sig i voksne, der ikke er til stede.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Tillykke med gaven!

Du skal blot oprette en profil, og så kan du læse videre.

Opret profil

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden