0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Far: En stjernestund mellem mig og mine to sønner gik i vasken, da jeg hev mobilen frem for at forevige og dele øjeblikket

Selvfølgelig opdagede mine børn, at jeg kortvarigt forsvandt fra legen, og der gik ikke 30 sekunder, fra jeg lagde telefonen væk, til legen lige så stille smuldrede.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Arkivtegning: Marcus Rubin

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Forleden dag havde mine to børn og jeg gang i en leg hjemme i stuen. Vi havde fundet et langt rør og lavet en bilbane med det, så bilerne kunne køre oppe fra sofaen og ned på gulvet og suse hen over gulvet.

Begge mine børn sad oppe i sofaen og sendte biler ned igennem røret, og jeg selv sad på gulvet og samlede dem sammen, og når alle bilerne var sendt ned, kom jeg op med dem igen. Det var en meget simpel leg, men den var fantastisk – nok det, man vil kalde en stjernestund.

Mine børn er netop fyldt henholdsvis to og fire år, så det er stadig sjældent, at de kan lege en leg i lang tid sammen, men det kunne de her. Jeg var som far selvfølgelig både glad og stolt. Men som vi alle ved, er lykken kort, og i dette tilfælde var det udelukkende mig selv, der knuste den.

I min stolthed over mine fantastiske børn og deres leg med hinanden greb jeg telefonen og tog et snap, som i dette tilfælde er en lille film, og sendte den til min kone og noget andet familie. Jeg troede ikke, at mine børn opdagede det, for jeg sad på gulvet og ventede på bilerne, og de var travlt optaget af at skiftes og af glæden ved at se bilerne suse af sted.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter