Debatindlæg afJørn Fabricius

Forfatter og filminstruktør

Trump skal slås på ungdom og karisma, og derfor er det fuldkommen ubegribeligt, at demokraterne stiller op med disse to gamle mænd som kandidater.

Forfatter og filminstruktør: Sanders og Biden er chanceløse fossiler

Lyt til artiklen

Jeg kan ikke tro, jeg er den eneste, der undrer mig over Det Demokratiske Partis valgkamp. Der står nu to kandidater tilbage: Den lille krumbøjede og lettere koleriske 78-årige Sanders, hvis ansigtskulør antyder et stærkt forhøjet blodtryk, og den intetsigende, blege 77-årige Biden, der er så anonym, at han vil være umulig at skelne fra et badeforhæng.

For begge gælder, at de tidligere har stillet op uden held samt en påfaldende mangel på karisma. Dertil kommer deres fremskredne alder, der ligger på kanten af alderen mellem 80 og skindød. På forhånd kan man fastslå, at ingen af dem har en kinamands chance for at detronisere Trump. ​

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her