Hvorfor skal jeg sidde og se to politikere skændes for åben skærm, mens en journalist står og godter sig i midten, når jeg i stedet lidt senere kan nøjes med at læse, hvad den politiske konsensus endte med at blive, spørger Christian Møgeltoft. Arkivtegning: Jørn Villumsen.

Hvorfor skal jeg sidde og se to politikere skændes for åben skærm, mens en journalist står og godter sig i midten, når jeg i stedet lidt senere kan nøjes med at læse, hvad den politiske konsensus endte med at blive, spørger Christian Møgeltoft. Arkivtegning: Jørn Villumsen.

Debatindlæg

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Forfatter om public service-tv: Jeg vil da ikke betale for, at andre bliver dummere

Det føles helt absurd at betale for andre menneskers underlødige underholdning.

Debatindlæg
FOR ABONNENTER

Efter at stormen Bodil i december 2013 blæste min antenne ned, har jeg ikke set fjernsyn. Og jeg har ikke savnet det et sekund. Tværtimod har jeg fået frigjort mindst en time hver dag, og min kone og jeg har aldrig talt hverken bedre eller mere sammen.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent og få fuld adgang til Politiken i en måned for bare 1 kr.

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden

Annonce